یکی مثِ من...

یکی مثِ من...

امشب دلم برای تو بی‌انتها گرفت
دنیای رنگ باخته دست مرا گرفت
می‌خواستم قدم بزنم ساحل تو را
دریا دلش گرفت و پس از آن هوا گرفت

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ مهر ۹۶، ۰۲:۰۸ - narges mohamadzadeh
    قشنگه
  • ۲۳ مهر ۹۶، ۰۱:۰۹ - sportfullygirl
    Nice:)

نه اینها به خدا نیست

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ب.ظ

این برزخ تقویم از امسال جــــدا نیـست

امسال که این حال بَدم یکی دوتا نیست

باور بکن ای همســـــــــفر نیـــــــمه یِ  راهم

این رنج،نه این فاصـــله تقدیر شما نیست

من یکــــــــــتنه گردن بنهم این همه را لیک

اینها همه هست و اینهمه گردن ما نیست

تعبـــــــیر بعــــــید خواب تو طاقت ما برد

تردید نکن نیست ،نه ایـنها به خدا نیست

یکباره نرو سخت به هم میـشـــــــــکنم من

تا اینهمه ماتم به من خســــــــته روا نیست

من هر نفســـم بوی تو را سر بکــــــــشم تا

وقتی که از آن قوس ِکمان تـیر رها نیست

اما اگر از تیـــــــر تو هم جان به سَرَم بود

بر جورِ تو بگشوده لبــم جز به دعا نیست

 

«سید محسن موسوی »

 

  • mohsen Mousavi

تقویم

سال بد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">