یکی مثِ من...

یکی مثِ من...

امشب دلم برای تو بی‌انتها گرفت
دنیای رنگ باخته دست مرا گرفت
می‌خواستم قدم بزنم ساحل تو را
دریا دلش گرفت و پس از آن هوا گرفت

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ مهر ۹۶، ۰۲:۰۸ - narges mohamadzadeh
    قشنگه
  • ۲۳ مهر ۹۶، ۰۱:۰۹ - sportfullygirl
    Nice:)

نظریه!

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ب.ظ

من یه نظریه دارم!

به نظرم صرف رفت و آمد با آدمای بزرگ باعث میشه آدم بزرگ بشه

نیازی هم نیست کار خاصی بکنی

همین که همیشه با یه پله بالاتر از خودت بچرخی باعث میشه سقف آرزوهاتو کوتاه نچینی...

 

+ نکته:لطفا به کلمه یک پله توجه شود!چون بعضی وقتا که زیادی میخوای بالا بری ممکنه با مخ بخوری زمین!

 

 

  • mohsen Mousavi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">