یکی مثِ من...

یکی مثِ من...

امشب دلم برای تو بی‌انتها گرفت
دنیای رنگ باخته دست مرا گرفت
می‌خواستم قدم بزنم ساحل تو را
دریا دلش گرفت و پس از آن هوا گرفت

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ مهر ۹۶، ۰۲:۰۸ - narges mohamadzadeh
    قشنگه
  • ۲۳ مهر ۹۶، ۰۱:۰۹ - sportfullygirl
    Nice:)

هی روسریت را بتکان وقت نماز!

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۴ ق.ظ

جانا بنشیـــــــن حرف دل اغاز بکن

یخهای همین فاصــــــــــله را باز بکن

هی حرف بزن توطئــــــه کن راه بیا

من میــــــخرم ای جان تو فقط ناز بکن

                  ***

هی روســــریت را بتکان وقت نماز

یک ایه بخوان زیر لب از سوره ناز

تا صبح شوم غرق همیــــــن بندگیت

هی بو بکشم عـــــــطر تو را از سر آز

                  ***

بانو تو که چشـــــــــــــــــمان مرا میدیدی

هر لحظه شکوفه ای ز قلبـــــــــــم چیدی

اری تو بگو برای من هم جا هســــــــت

یک گوشــــــــــه قلب تو به جای عیدی؟

                 ***

بنشین دو سه تا شـــــــــــــعر برات گفتم

یک شعر هم از صدای پایـــــــــت گفتم

دیوانه شدن کار عجیبی هم نیــــــــــست

وقتی که درون اینه به جایـــــــــــت گفتم:

                ***

میخواهمـــت انکار برایم سخت است

پوشیدن  افکار برایم سخـــــــــت است

شــــــــــاید بروم یک دو قدم بی تو ولی

با این دل بیمار برایــــم سخت است

«سید محسن موسوی»

 

+عیدتون مبارک:)

عیدی دیگه نداشتم!برگه سبزی تحفه درویش و اینا!قبول کنین دیگه:)

 

  • mohsen Mousavi

نظرات  (۸)

  • رفیعه رجعتی
  • قبول نی!یالا یالا ما عیدی میخایم یالا=)))
    پاسخ:
    حضوری باس تشریف بیارین!
    برای رسیدن به هدف،باید از مرز خستگی گذشت؛باید نیرومندتر از توان خود بود 
    (گروتوفسکی)
    پاسخ:
    :))
  • رفیعه رجعتی
  • همون چیزی ک میخاین حوضوری بفرسدین ،مجازی بفرسدین:| 
    :))))
    پاسخ:
    نوچ!
  • رفیعه رجعتی
  • الان ک بیشتر دقت کردم دیدم اون پایین شعر،اسم خودتونو نوشدین!!!!اصن عیدی، بنده رو از خود بی خود کرد:)) 
    شعر قشنگی هست!تبریک میگم ب این ذوق و قریحه:))جسارتن مخاطبش رو هم اعلام بفرمایید ما بیشتر خو بگیریم باهاش=))
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون:))
    مخاطب نداره اکثر شعرام!البته منکر نمیشم بعضیا داره !ولی بیشتر برا دلخوشی خودم میگم:)
    نش نش نش...
    مخاطبا برسه....

    ما عیدی میخایم یالا...
    پاسخ:
    تموم شد دیر رسیدین!:دی
    این کارای وقیحانه ام  نگین ب مخاطباتون انجام بده وقت نماز....
    والا قباحت داره....
    عید گذشته مبارک :)
    پاسخ:
    همچنین:))
    Thanks alot - your answer solved all my problems after several days stlgguring

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">