یکی مثِ من...

یکی مثِ من...

امشب دلم برای تو بی‌انتها گرفت
دنیای رنگ باخته دست مرا گرفت
می‌خواستم قدم بزنم ساحل تو را
دریا دلش گرفت و پس از آن هوا گرفت

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ مهر ۹۶، ۰۲:۰۸ - narges mohamadzadeh
    قشنگه
  • ۲۳ مهر ۹۶، ۰۱:۰۹ - sportfullygirl
    Nice:)

شاید منتظر پاییز...

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ب.ظ

از خنده های بی دلیل تو ترسیده بودم باز

از چشم های بی بدیل تو ترسیده بودم باز

شاید برای ماندن تو معجزه کــــــــــــــــــــم بود

از آن شب رحیــــــــل تو ترسیده بودم باز

«سید محسن موسوی»

_ پنجشنبه که میشود

انگار یک قرار نانوشته هست که باید منتظر بود

منتظر که یا چه فرقی نمیکند

شاید منتظر شکفتن یک گل زیبا

شاید منتظر دیدن یک دوست

شاید چشم انتظار پیامی اشنا

شاید منتظر پاییز...آری شاید منتظر پاییز...

 

+ اخرین پنجشنبه تابستونتون قشنگ:)

 



  • mohsen Mousavi

انتظار

پاییز

پنجشنبه

نظرات  (۷)

افرین به تو محسن. آفرین.
پاسخ:
چش مایی حسین جان:)
  • رفیعه رجعتی
  • خب بفرما!بعد میگن من مخاطب خاص ندارم:| "تو" چی میگ پ؟!:/ خخخ
    +همیشه پن شمبه هارو دوث داشدم!به چن جهت!!بارز ترینش این بود که مدرسه نمیرفدم=))) و اینکه صرفا جهت اطلاع رو میذاش در 20:30:| خیلی قبلنم منتظر بودم برم جیم رو بگیرم و بخونم:)) کلن از نظرم پن شمبه هام پرفکت بود!ولی خب الان خعلی روتین شده...
    شعرتونم ..هعیی بدک نبود:دی جای پیشرفت دارین=))))
    پاسخ:
    الان این چه ربطی داش خو!؟اون متن شما اخر مخاطب دار بودن بود که من گفتم!میخواستین تلافی کنین مثلا!؟:دی
    20:30:////
    ممنون:/
    چه غم انگییییز:(
    به این فکر نکرده بودم اصلا...:(

    *قشنگ گفته بودین:)
    پاسخ:
    هوم:)
    ممنون:)))
    ترسیدن خوبه اگه باعث جلوگیری اتفاقای غیر منتظره بشه...
    همیشه ام نباید منتظر معجزه بود...خیلی وقتا شاید باید معجزه ساخت
    پاسخ:
    هووم:)
    بلد نبودیم...
    :)))
    عیییی اخریشم رسیده بود
    پاسخ:
    نفهمیدم!
    احتمالا صبحه من گیجم!
    Furrealz? That's malvoreusly good to know.
    Hello there! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where I
    could find a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding one?
    Thanks a lot!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">