یکی مثِ من...

یکی مثِ من...

امشب دلم برای تو بی‌انتها گرفت
دنیای رنگ باخته دست مرا گرفت
می‌خواستم قدم بزنم ساحل تو را
دریا دلش گرفت و پس از آن هوا گرفت

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ مهر ۹۶، ۰۲:۰۸ - narges mohamadzadeh
    قشنگه
  • ۲۳ مهر ۹۶، ۰۱:۰۹ - sportfullygirl
    Nice:)

خدای من...خدای مادرم...

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ

مادرم تا به حال دریا را ندیده...

در عوض کربلا و سوریه و مکه را هر کدام دوبار رفته

هنوز هم که میپرسیم دوست داری دریا را ببینی یا نه میگوید :

یک بار زیارت اقا را به هزارتا دریا ترجیح میدهم.

مادرم خیلی نگران من است!

وقتی قرآن میخواند نگاه طفلکی طورش را به منی که هندزفری توی گوشم است میدوزد و برای اینکه جوانی ام را هدر میدهم برایم غصه میخورد!

ولی مادرم نمیداند...

مادرم نمیداند که من جمال بیکرانه خدا را کنار دریا یافتم!

نمیداند موسیقی امواجش را که گوش میکنم از این همه زیبایی خدا در شگفت میشوم.

خدای من در آرام گرفتن کنار چادر مادرم است و خدای مادرم صاحب کل بهشت است که کلیدش را فقط زمانی میدهد که همیشه در پایش بیوفتی و سایشش کنی!

نمیدانم خدای مادرم خیلی سختگیر است یا خدای من خیلی مهربان!

اما هرچه هست مطمئنم من خدایم را خیلی دوست دارم شاید حتی بیشتر از مادرم...

 

+عیدتون با تاخیر مبارک:)

 

 

  • mohsen Mousavi

خدای مادرم

خدای من

دریا

نظرات  (۱۵)

  • رفیعه رجعتی
  • عید رو یادم رفت تبریک بگم:دی
    پاسخ:
    :))
  • رفیعه رجعتی
  • راستش مادره بنده هم همین طوری هستن.و فکر میکنم مادرای همه ی ماها این طوری باشن!ولی نمیدونم منشاش کجاست!!!یعنی اگ من مادر شم،عقیده مادرم رو پیدا میکنم یا روی همین عقایده الانم ،هستم؟!!
    کاش خدا رو در سجاده و نماز شب و روزه نبینیم!!:)
    پاسخ:
    هوم:)...یادم باشه مادر که شدین بیام بپرسم ببینم تغییر عقیده دادین یا نه!:دی
    ؛)))
    مادر من برعکس من همه جا رو دیده و اونی که جایی نرفته منم... 
    پاسخ:
    چه جالب:)
    قدر همه مادرا رو باید دونس:)
    خدا حفظشون کنه:))
  • رفیعه رجعتی
  • آیکن خجالت و اینا:دی
    پاسخ:
    عه!!! شما هم؟؟
    خوبه که پشت هر اتفاقی خدا رو ببینیم
    یه حدیثی بود از مولا علی دقیق یادم نیست ولی نسبتا اینطوری بود
    هر چیزی را که دیدم قبلش و بعدش خدا را نیز دیدم
    میتونین تو گوگل هم کاملشو ببینین
    :) و متشکر
    پاسخ:
    اره در اون که شکی نیس:)عالیه اینجوری...
    تشکر از شما:)
  • رفیعه رجعتی
  • خخخخ اصن خودم تعجب کردم اینو گفدم=)) نمیدونم!شاید...:)
    پاسخ:
    کلا آدم عجیبی هستین!
  • رفیعه رجعتی
  • میتونم بپرسم چرا؟خخخ
    پاسخ:
    بماند!
    اومدی خبر نمیدی؟
    پاسخ:
    اره دیگه:)
    خیلی خوب بود این مطلبتون خصوصا که جدیدا تو فکر این تفاوتا بودم...
    پاسخ:
    ممنون:)نمیدونم چی بگم والا...
    هرکی خدایی داره...خدای ما نوجوونا و جوونا از بس کله شقیم از در رفاقت باهامون اومده تو ...واس همینه ماها با خدامون رفیقیم...تو خطابش می کنیم...سرش داد میزنیم بعد میفتیم به غلط کردن...گاهی حس می کنم خدا خیلی وقتا به کار و بار ما جوونا میخنده و با خودش میگه: خل و چلین دیگه!چه میشه کرد!

    خدای مهربون ما...
    پستتون دوست داشتنیه...

    عیدتون هم پساپس مبارک...
    :)
    پاسخ:
    هوم:))
    عید شما هم:)
  • رفیعه رجعتی
  • خونوک:/
    پاسخ:
    ممنون!
    آره دیگه؟ بیام ببافومت سید؟
    پاسخ:
    قربونت داداش:)
    فالو کردمت از این به بعد سر میزنم بهت:)
    سلام به شما دوست عزیز
    یه پیشنهاد ویژه دارم برات
    اگر دوست داری بازدید کننده های سایتت زیاد بشه به سایت ما حتما بیا
    اگر دوست داری نرم افزار رو بخری
     1000 بازدید رایگان برای تست نرم افزار برای سایت شما ارسال میشه فقط برای اعتماد به ما و اطمینان شما

    فقط کافیه یکبار امتحان کنی
    پاسخ:
    0.@
    It's a plusaere to find someone who can think so clearly
    Hello there! I could have sworn I've been to this site before but after browsing through some of the post I realized it's new to
    me. Anyways, I'm definitely delighted I found it and
    I'll be bookmarking and checking back frequently!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">