یکی مثِ من...

یکی مثِ من...

امشب دلم برای تو بی‌انتها گرفت
دنیای رنگ باخته دست مرا گرفت
می‌خواستم قدم بزنم ساحل تو را
دریا دلش گرفت و پس از آن هوا گرفت

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ مهر ۹۶، ۰۲:۰۸ - narges mohamadzadeh
    قشنگه
  • ۲۳ مهر ۹۶، ۰۱:۰۹ - sportfullygirl
    Nice:)

روزمرگی

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ

صبح که می شود لپ تاپم را باز میکنم،

پای اخرین پستم چشم میگردانم دنبال اسمی اشنا...

صبح که می شود لپ تاپم را باز میکنم،

پای اخرین پستم چشم میگردانم دنبال اسمی اشنا...

صبح که می شود لپ تاپم را با...نه!دیوانه نشده ام! اشتباه تایپی هم نیست!

 بعد تو اینها فقط مشق روزمرگی های من است...

 

+ دیده بودین ادم به بیکاری من؟

+چرا نمیگذره این روزا؟دلم یه تغییر اساسی میخواد،یه چیز جدید...

+خدای ِ جان ! بی زحمت دسستتو از روی اون دکمه ریپید بردار،جبران میکنم:)

 

 

 

نظرات  (۱۲)

هعی....
ماهم خیلی تغییرات رو دوست داریم اما مثل اینکه اونا مارو دوست ندارن :/
پاسخ:
من به یه تغییر کوچیکم راضیم والا ولی خب...
روزهای تکراری خسته کننده
پاسخ:
اره...
میشه من شما رو از روزمرگی در بیارم و یه هدر جدید بهتون هدیه کنم؟؟؟ :)))
پاسخ:
چرا که نه؟؟:)))
راستی یادم رفت بگم!
هدرتون رو می تونین بیاین وبم و ببینید :)
پاسخ:
عه دوروست شده؟؟
ممنون:)))
قشنگ بود
پاسخ:
:))
ممنون
بله درست شد :)

خواهش می کنم :)
پاسخ:
خیلی خوب بود:))
در اولین فرصت تنظیمش میکنم
یه کم سرم خلوت که بشه البته:)
  • آقای سوژه خوار
  • الان پیدا شده بالاخره؟؟
    پاسخ:
    پیدا شدنی نبود ک!
    این ریپتیشن واقعیت تلخ زندگیه باید باهاش کنار اومد...

    طبع شعر خوبی داری منو یاد جونیای خودم میندازی پسرم :)))
    پاسخ:
    جوونیا؟؟؟
    پسرم؟؟
    چند سالتونه مگه؟؟
  • رفیعه رجعتی
  • چه قالب زشدی!و ایضن اسمی زش تر:| خخخ
    پاسخ:
    نظر لطف شماس:))
    زشتی از خودتونه:))
  • رفیعه رجعتی
  • خاهش میکنم!اوستای ماعین=))))
    پاسخ:
    عخیییی!
    قابل شما رو نداشت :)
    پاسخ:
    :)))))))
    Hey there! I know this is kinda off topic but I'd figured
    I'd ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest
    writing a blog article or vice-versa? My blog discusses a
    lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit from each other.
    If you're interested feel free to shoot me an email.

    I look forward to hearing from you! Excellent blog by the way!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">