یکی مثِ من...

یکی مثِ من...

امشب دلم برای تو بی‌انتها گرفت
دنیای رنگ باخته دست مرا گرفت
می‌خواستم قدم بزنم ساحل تو را
دریا دلش گرفت و پس از آن هوا گرفت

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۵ مهر ۹۶، ۰۲:۰۸ - narges mohamadzadeh
    قشنگه
  • ۲۳ مهر ۹۶، ۰۱:۰۹ - sportfullygirl
    Nice:)

راحت برو محکم قدم بردار...

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ

 

 

سیگارِ روشنت را

در جنگلِ خشک و آشفته‌ی من انداختی

بعد پرسیدی :

مزاحمتان که نشدم؟

خندیدم :

نه! اصلا ... 

«سارا محمدی اردهالی»

 

+ گاهی توی خیابان که راه میروی بعضی عطرها تو را میبرند به عمق خاطره ها

همانجا که نباید!

 

خاطره هایی که دیگر خوب نیستند...

 

 
 

 

 

 

 

 

 

  • mohsen Mousavi

(:

سیگار

عطر

نظرات  (۷)

حرف دل بود این پست...
پاسخ:
متاسفانه...
هی....
چه قدر قشنگ بود....
پاسخ:
مرسی:)
...
واسه همینه که میگن زن ها نباید عطر بزنن دیگه :دی
پاسخ:
ینی واسه مردا صدق نمیکنه؟؟!
نگو که طرف مرد بود که باور نمی کنم (شکلک زبون درازی)
پاسخ:
:///
:)
این جور اهنگا شنونده مخصوص خودشون دارن دیگه 
^_^
پاسخ:
ببخشید خو!:دی
:))
خیلی خوب بود:(
پاسخ:
تشکر:)
Algrhit alright alright that's exactly what I needed!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">